lördag 30 januari 2010

ANOTHER WAY OF CALLING YOU(,) BABY

Ja just det.. rubriker. (en)
Det verkar vara så himla poppis bland mina vänner att bosätta sig på så många olika ställen som möjligt!
-Vänta nu, det finns ingen vi känner som bor i Gävle va? Jag flyttar dit!
Att ringa är dyrt. speciellt till alla andra länder, dom som inte är Sverige!
Då kan man skriva istället. och så kan det läsas, när som helst! BRA!

å andra sidan...

jag tror inte att man berättar för människor hur mycket man tycker om dom, Egentligen.
I ett förhållande, så kan man lite fint glida från "jag tycker om att vara med dig" till "jag mår så bra av dig" till "jag tycker så mycket om dig!" till "du är den bästa människan jag vet" till "JAG ÄLSKAR DIG"
Men så gör man inte riktigt med vänner. Man umgås, och har man umgåts tillräckligt länge så börjar man fundera på om det är rutin, men sen inser man att så är det inte, man tycker faktiskt om att umgås med personen.
and that's it.
sen händer det inte så mycket mer än att man säger "JAG ÄLSKAR DIG" när man är full.
Men man kan ju skriva. skiriva om det händer något bra.

Ja, så är det!

Inga kommentarer: