torsdag 11 februari 2010

delat utrymme är dubbelt utrymme?

Idag försökte jag mig på ett misslyckat försök att sätta upp tavlor på mina väggar. Det blev bara snett och vinnt och det slutade med att jag tog ner dom och hade en massa hål i tapeten.
Jag har kommit fram till att jag behöver hämta mitt dockhus.
Jag tror inte att det kan bli bra ovanför byrån med någonting annat än det.
Tror jag ska inleda en liten serie här, med utecklingen av renoveringsobjektet.
Det kan bli kul!
det ska målat om utvändigt, läggas takpapp, tapetseras, läggas golv, sys gardiner, duschdraperier, dras el, byggas lampor och möbler. I miniatyr.
Helt fantastiskt!
Jag är så sugen på att börja, men allt detta plugg är i vägen.
snart snart är det helg, och då ska jag nog plocka hit det!

Idag har jag i alla fall lyckats åstadkomma, förutom en himla massa kunskap om ekonomistyrning, tre små tavlor som bildar ett fönster.

Jag har även börjat göra en lista i mitt huvud på saker jag ska köpa när jag får pengar!
schampo, gitarrsträngar, målarfärg, glödlampor, grönsaker, galgar och en till låda från ikea till mina cd skivor.

och så håller jag på med en lista på cd-skivor som jag antagligen måste ha för nostalgins skull:
håkans första, cranberries skivan med zombie, the streets - original pirate materiel och the hardest way to make an easy living.

Jag har även en lista över skivor jag ska sno med mig hemifrån mamma, för djupare nostalgiska stunder. bland annat top hits 2, en höjdare som mimats till allt för ofta!

Nu måste jag nog ta mig ut en sväng för att bli av med alla tankar så att ekonomistyrningen får den plats den förtjänar.

Inga kommentarer: