söndag 14 februari 2010

Arbetsprover.

Idag har pappa varit här med mitt dockskåp.
Jag började slita ut inredning, mattor, tapeter och plocka spikar så fort de gått. Tyvärr har jag glömt min kamera hemma hos Max, men jag ska försöka ta lite bilder imorgon på hur det ser ut.
Jag har börjat läsa på om arbetsprover nu i alla fall.
Det är en lång lista på vad som ska göras, tur att skolorna oftast har x antal valfria kreativa uppgifter, så att man kanske kan slå ihop vissa saker.
Konstfack blev det helt plötsligt lite bråttom med, så jag får börja med de grejerna.
I morgon får jag lite pengar, och eftersom pappa är helt underbar och kom med 4 kassar diverse mat idag så ska jag spendera eftermiddagen på stan med att inhandla material istället för på willys.
Det börjar kännas tight nu. tenta nästa tisdag och arbetsprover tills 10e mars. tur att jag har helt underbara människor runt omkring mig som gör att jag kommer klara av detta.
Jag börjar känna att jag fått in en slags rytm på pluggandet. Att jag gör så pass mycket i skolan att när jag kommer hem kan jag vara helt och hållet ledig.
Fortsätter det så kommer jag kunna vara kreativ hela kvällar och helger nu när det är mycket.
Högt tempo, hoppas det lönar sig!
Nu ska jag läsa kapitlen tills morgondagens föreläsning. och sen sooooova.

Inga kommentarer: